Az Adept Consulting Kft. 2003-ban alakult azzal a céllal, hogy kis- és középvállalatok részére informatikai támogatást nyújtson. Mára a gazdálkodás teljes folyamatában nyújtunk tágabb értelemben vett informatikai, szervezési- és költségoptimalizálási szolgáltatásokat megbízóink számára. Szolgáltatásaink felölelik a szervezet, valamint a rendszerek működésének átvilágítását, a problémák feltárását, a célok és feladatok megfogalmazását, ajánlások kidolgozását, továbbá - igény esetén - azok megvalósítását.

Elsődleges célunk IT területen az informatikai üzemeltetés kihelyezés – outsourcing – segítségével ügyfeleink minőségi munkavégzésének megteremtése a cég méretéhez igazodó folyamat alkalmazásával, melyet helyszíni jelenléttel vagy az Interneten, titkosított csatornájú átvitellel történő távmenedzsmenttel oldunk meg.
Megbízóink részére igény esetén együttműködünk az informatikai- vagy ahhoz köthető eszközök, hardverek, szoftverek beszerzésében.

Cégünk elkötelezett híve a technológiák ésszerű alkalmazásának és kihasználásának, ezért 2014 elején elindítottuk saját szerverparkunkat, mellyel privát felhő alapú szolgáltatások – cloud computing – váltak elérhetővé meglévő és új ügyfeleink részére.
Felhő alapú szolgáltatásunk segítségével hatékonyabbá tehető az információk kezelése a cégen belül, valamint a partnerek és beszállítók felé.

Valljuk, hogy informatikai rendszerekre soha nem magukban, hanem valamilyen üzleti funkció megvalósítása miatt van szükség, ennek megfelelően az IT infrastruktúra csak az üzleti folyamatok megvalósítására szolgáló alapkörnyezet. Alkalmazásfejlesztési szolgáltatásainkat azon ügyfeleink számára kínáljuk, akik versenyképességüket akarják megtartani és nem csupán a hagyományos módszereket használni a legújabb verziójú környezetben.


Műszaki megoldásaink révén az infrastruktúra tervezés során előállt gyengeáramú terveket elkészítjük, kivitelezzük, és igény esetén közreműködünk ügyfeleink irodáinak klimatizálásában is.
Irodatechnika területén multifunkciós gépek beszerzésén, üzemeltetésén kívül irodatechnikai költségfigyeléssel is állunk ügyfeleink rendelkezésére, mellyel jelentősen csökkenthetik az ezen a területen felmerülő kiadásokat.


Cégünk 2015 júniusától elindította a telekommunikációs flottamenedzsment konstrukciót, melyben partnereink a Magyar Telekom csoport üzleti ügyfelei számára elérhető kiemelt szolgáltatásokat vehetik igénybe. A Mobil - és Vezetékes hang szolgáltatás keretein belül a piaci ár alatt érhetik el azokat a kedvezményes megoldásokat, melyeket csak nagyvállalati ügyfelek számára biztosít a Szolgáltató.
Flottánkban elérhetőek ISDN és Analóg telefonvonalak, ADSL, Üzleti ADSL és Bérelt vonali internet szintén a piacinál kedvezőbb előfizetési - és percdíjakkal.


2016 szeptemberétől elérhető megbízóink számára a Vállalati Erőforrás Távfelügyelet megoldásunk, mellyel a megtervezett üzleti folyamatokat valós időben ellenőrizhetik, eltérés esetén lehetőséget biztosítva az azonnali beavatkozásra. A rendszer egyedi igények szerint fejleszthető legyen szó létesítmény távfelügyeletről, humán erőforrás távfelügyeletről vagy tárgyi eszköz távfelügyeletről, mellyel magas szinten tarthatóak megbízóink hatékonysági mutatói, költségcsökkentés érhető el üzemeltetési oldalon és bevételnövelés technológiai oldalon.


Pénzügyi megoldásainkat igénybe vevő régi és új ügyfeleinknek 2014 óta online pénztárgépek beszerzésében és szervízelésében, 2013 óta partnercégünk közreműködésével pályázatírás és projektmenedzsment, 2015 szeptemberétől vállalati hitelügyintézés területén is állunk rendelkezésükre.


Cégünk 2010 eleje óta a felmerült igényekre tekintettel kiterjesztette tevékenységi körét marketingkommunikáció területére is. Kommunikációs eszközök tervezésén, kampányok koncepció kidolgozásán és grafikai tervezésén kívül teljes körű kivitelezéssel és 2013 óta reklámajándékok beszerzésével, emblémázásával bővítettük szolgáltatásainkat.
Értékesítést támogató megoldásaink között szerepel továbbá a web alapú alkalmazások, weboldalak és webáruházak fejlesztése, az ezekhez kapcsolódó szükséges illetve kiegészítő teljeskörű szaktanácsadás és szolgáltatás nyújtása.

2017 év során gépi borítékolás és postázást előkészítés szolgáltatásunk válik elérhetővé, mellyel kis- és középvállalatok költségcsökkentés tekintetében profitálhatnak, és jelentős humán erőforrást szabadíthatnak fel cégen belül, amennyiben jelenleg is manuálisan végzik a havonta több száz számla- és DM levél elkészítését, postázását.


Cégünk munkatársai kizárólag több éves tapasztalattal rendelkező szakemberekből áll. Folyamatos képzésekkel, naprakész technológiákkal innovatív megoldásokat kínálunk, mert ez a sikeres jövő záloga.

 

Forduljon hozzánk, és megoldást találunk problémájára!